الرئيسية / نكت / نكت جميلة جدا – افضل 10 نكت

نكت جميلة جدا – افضل 10 نكت

هذا الموضوع من اهم المواضيع في الموقع حيث اقدم اجمل نكت جميلة جدا ومنوعة كل انواع النكت اقدمها اليكم في هذا الموضوع وان شاء الله تعالي سوف ينال الموضوع اعجابكم جميعا. وذلك لان النكت هي  من تجعلنا نخرج من الازمات وتجعلنا ايضا نضحك من القلب.

حتى لا اطيل عليكم  سوف اعرض عليكم اجمل 20 نكتة في عالم النكت تلك النكت هم الاشهر والاكثر مشاركة علي صفحات التواصل الاجتماعي اذا اعجبتكم النكت لا تبخل بعمل مشاركة للموضوع علي صفحتك علي الفيس او تويتر او جوجل بلس.

اجمل 20 نكتة :-

  1. مرة واحد تعبان قرر انه يروح للدكتور فالدكتور عنده زحمة كتير جدا المهم واحد راح للتعبان ده وقاله ممكن بعد اذنك ادخل في دورك علشان انا تعبان جدا قاله اتفضل اصل انا جاى اشتري عصير فراولة.
  2. مرة واحد نتيجته هتبان وهو خايف يسقط المهم قال لاخوه بص انت هتروح تجيب النتيجة علشان لو انا روحت وسقطت ابوك هيطردني من البيت المهم لمة تعرف النتيجة لو انا نجحت قولي محمد بيسلم عليك ولو انا شلت مادة قولي محمدين بيسلم عليك علشان ابوك ميعرفش المهم راح وعرف النتيجة وبيتصل باخوه قاله كل امة محمد بتسلم عليك.
  3. مرة واحد اهبل قعد ساعة بيولع في عود كبريت المهم كل مرة يحاول العود ميولعش قابل واحد صاحبه قاله في ايه قاله العود ده بقالي ساعة بحاول فيه انه يولع بس مش بيولع قاله ما يمكن يكون اطعود الكبريت ده بابظ قاله بايظ ازاى ده انا لسه مولعه من شوبدية وكان شغال.
  4. كان مرة في واحد بخيل جدا قاعد ياكل لب فمراته قالتله ما تجيب شوية لب قالها خدي حباية اهي المهم اخدت الحباية وكلتها وقالتلوا هات شوية كمان قالها والله العظيم كله له نفس الطعم.
  5. مرة طالب في ابتدائي راجع من المدرسة بيعيط ابوه قاله بتعيط ليه قاله اصل مدرس الرياضة ضربني قاله ليه اصل قالي اتنين زائد اربعة بكام قولتله بستة قاله طيب واربعة زائد اتنين بكام رد ابوه وقاله زيها يا روح امك جه ابنه رادد علي ابوه وقاله ما هو ده اللي انا قولتهوله بالضبط.

موقعنا يضم الكثير من افضل نكت مغربية جميلة جدا ورائعة تعرفوا ايضا على كل نكت جزائرية مضحكة فقد من خلال موقعنا اشهر موقع يقدم الكثير من النكت المضحكة والجميلة.

التعليقات

التعليقات

شاهد أيضاً

نكت مضحكة جدا جدا فيس بوك 2016

تفاصيل الموضوع1 بعض من نكت مضحكة جدا 20161.1 التعليقات موقعنا الموقع الاشهر الذي يقدم اجمل …