الرئيسية / نكت / نكت مضحكة جدا جدا فيس بوك 2016

نكت مضحكة جدا جدا فيس بوك 2016

موقعنا الموقع الاشهر الذي يقدم اجمل نكت مضحكة جدا شاهدوا معنا الكثير من افضل نكت مضحكة جدا جدا 2016 يوجد بالموقع ايضا نكت جميلة ورائعة عن الصعايدة تجعلك تضحك من قلبك تعرفوا على الكثير من النكت الجميلة والرائعة التى نقدمها اليكم على موقع ابو صلاح للنكت الجميلة.يعتبر موقعنا هو الافضل في تقديم الكثير من النكت الجميلة تعرف علي كل النكت الجميلة التي نقدمها اليكم.

نكت-فيس-بوك
نكت-فيس-بوك

بعض من نكت مضحكة جدا 2016

  1. كان في مرة اتنين من غير شعر بيتخانقوا علي مشط.
  2. مرة واحد بيقول لصاحبه انا كل يوم بخلي مراتي تنزلي علي الارض قاله يا بن الايه وبتعمل ايه قاله بسيطة جدا كل ما احبها تنزلي علي الارض اشتمها واطلع اجري وانزل تحت السرير وتيجي هيا نزلالي علي الارض وتقولي اطلع يا واطي.
  3. الكائن المصري هو الوحيد اللي يعرف في كل حاجة حتى لو ملوش فيها يعني مثلا يكون شغال في النقاشة وتيجي تقوله تعرف تعمل ويب سايت يقولك لا معرفش بس اشوفلك حد يعملك.
  4. ايه اللي ممكن يحصل لو واحد ياباني طلع القمر طبعا مش عارفين اقولكم انا اللي هيحصل ان اليابانيين هينقصوا واحد.
  5. طيب ايه اللي ممكن يحصل لو واحد فرنسي طلع القمر اظن كله هيقول الفرنسيين هيقلوا واحد تقولكم لا غلط اللي هيحصل انه الفرنسي ده هيقابل الياباني اللي فوق في القمر.
  6. مرة واحد صعيدي ميعرفش القطار عامل ازاى فسال واحد ثحبه وقاله بقولك ايه هو القطار عامل ازاى قاله اسود وطويل وبيطلع دخان المهم وهو راجع من عند صحبه ده لقي واحد لابس بدلة سودة وطويل وبيشرب سجاير المهم الصعيدي ده ركب فوقه والراجل يشتمه ويقوله انزل انزل يقوله مش هنزل الا في المحطة الجاية.

تلك بعض من النكت الجميلة التى نقدمها اليكم وانتظرونا في دروس قادمة نقدم لكم فيه الكثير من افضل النكت الرائعة والتى يعشقها الجميع تابعونا دائما بكل جديد ولا تنسي عمل مشاركة للموضوع علي صفحات التواصل الاجتماغي في الفيس وتويتر وجوجل بلس.

نكت-مصرية
نكت-مصرية

%d9%86%d9%83%d8%aa-%d9%84%d9%84%d9%83%d8%a8%d8%a7%d8%b1

نكت-فيس-بوك
نكت-فيس-بوك

%d9%86%d9%83%d8%aa-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%8a%d8%a9

شاهد أيضاً

نكت-مصرية

نكت مصرية مضحكة جدا تموت من الضحك قليلة الادب 2016

يقدم موقعنا الكثير من اجمل واحلى نكت مصرية مضحكة جدا تموت من الضحك 2016 وايضا …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *