الرئيسية / نكت / افضل 5 نكت تموت من الضحك 2016

افضل 5 نكت تموت من الضحك 2016

اذا اردت فى يوم ان تعرف اجمل نكت تموت من الضحك 2016 عليك بالدخول على موقعنا الموقع الاكثر شهره فى عالم النكت تموت من الضحك الرائعة والجميلة, يمكنكم زيارة موقعنا موقع النكت الرائعة والتى تجعلك تموت من الضحك من كثرة  النكت الموجوده بها .

حتى لا اطيل عليكم اقدم لكم بعض من نكت تموت من الضحك الجميلة :-

  1. مرة واحد مصري سافر السعودية وهو هناج شاف واحدة هندية فى راسها نقطة حمراء المهم المصري ده قعد يبص عليه ويضحك يبص ويضحك لحد ما الههندية دي استغربت وقالتله في ايه بتضحك ليه قالها اصل راسك بتصور فيديو.
  2. كان فى مرة واحدة ست وحشة جدااااااا ولحظها الوحش اتجوزت راجل مش بتحبه ولا حتى بتطيقه المهم كل ما الست دى تصحي من النوم وهى شعرها منحكش واصلا هى وحشة تقول لجوزها احسن تستاهل.
  3. مرة واحد محشش مصري دخل مسابقة احسن رسام المسابقة دي بياخدها اسرع واحد بيرسم ويطلع الرسم بتاعه حلو راح المحشش ده رسم نقطة واحدة بس فا اللجنة استغربيت ايه اللى انت رسمه ده رد عليهم المحشش وقالهم ده طيارة بس من بعيد.
  4. فى مقولة فى مصر مشهور جدا يقولك طالما ان فيه ناس كتير بتكرهك يبقي انت اكيد شخص ناجح جدااا علشان كده الناس بتحقد عليك وبتكرهك طيب ما ممكن يكون انت شخص زبالة فعى حقيقة لازم ناخد بالنا منها.
  5. كان فى طالب فاشل جدا بس لمض جدا فى المدرسة فاشل جدا ومش بيزاكر خالص دخل امتحان العربي جاب صفر من ثلاثين فى الامتحان فالمدرس بيقول للطالب ده مش عيب عليك لما تجيب صفر فى الامتحان رد الطالب وقاله طالما انه عيب بتديهولى ليه.
  6. احسن حاجه فى المصريين ان لما اتنين اخوات يتخانقوا على الريموت واحد ياخد الريموت والتانى يحط ايه على الرسيفير علشان اخوه ميغيرش القناه

ما اجمل النكت والفوازير الرائعة تجدوها على موقعنا الموقع الاكثر شهره على الانترنت والذى يقدم اجمل نكت تموت من الضحك 2016 اختار ما تريد من كافة النكت والفوازير لعام 2016 والتى تجدوها على الموقع الاشهر موقع نكت الفوازير الصعبة مع الحلو.

يوجد فكرة جديدة على الموقع الخاص بنا وهى ان اى زائر يمكنه ان يرسل النكتة التى يريدها على موقعنا فى اى قسم من نكت جزائرية وغيرها من النكت المختلفة ونحن اذا وجدنا ان النكتة جيدة ومناسبة الى الجميع سوف نقوم بنشرها على موقعنا موقع نكت تموت من الضحكة جدا لعام 2016 انتهز الفرصة الان وارسل النكتة التى تريدها على الموقع الخاص بنا.

مميزات كثيرة يقدمها الموقع وهى :-

1- كل النكت الى نقدمها لعام 2016.

2- اجمل النكت التى تموت من الضحك لن تجدها الا على موقعنا.

هذا ويوجد ايضا اجمل وافضل النكت الرائعة والمنوعه شاهد كل نكت تموت من الضحك الجميلة لعام 2016 معنا فقد.

شاهد أيضاً

نكت مضحكة جدا جدا فيس بوك 2016

موقعنا الموقع الاشهر الذي يقدم اجمل نكت مضحكة جدا شاهدوا معنا الكثير من افضل نكت …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *