اجمل نكت حلوة ومضحكة مصرية محششين فى العالم 2016

موضوع جديد على موقعنا والان نقدم اليكم احلى نكت حلوة مضحكة فى العالم 2016 تموت من الضحك محششين ومصرية رائعة, نمتلك الكثير من اجمل واحلى نكت حلوة ومضحكة فى غاية الروعة والجمال نكت حلوة جدا ورائعة احلى نكت محششين ومصرية رائعة نكت تموت من الضحك الرائعة والجميلة جدا, لا تنسي عمل مشاركة للموضوع اذا اعجبك وحتى ان لم يعجبك بردو اعمل شير للموضوع على الفيس لكل النكت الحلوة 2016 اللى بنقدمها اليكم.

بعض من احلى نكت حلوة 2016 فى العالم :-

  1. سالوا واحد محشش بيقولوله مين احسن واطيب الناس عندك قالهم صالح ردوا عليه قالهم مين صالح ده صالهم معرفش بس دايا بشوف على زجاجة الماء ماء صالح للشرب.
  2. مرة واحد شاف واحدة فى الشارع عجبته فقرر انه يروح يخطبها بس هو ميعرفش البيت بتاعها فين المهم عرف مكان البيت فقال لابوة ولامه عشان يروحه معاه المهم راح واتكلم مع البنت قالها انا شفتك وعجبتيني وعايز اخطبك قالتله انا مينفعش اتخطبلك لان فى شخص جوايا قالها بلاش فليفة وقولي انك حامل.
  3. مرة واحد صايع ومحشش بيعاكس واحدة سمرا فى الشارع قالها يا احلي كابتشينوا شفته فى حياتي ردت عليه وقالتله اتفوا عليك قالها يا عمري وكمان برغوة.
  4. مرة واحد فرفور مراته بتولد وهي جوه فى غرفة العمليات وبتولد قعدت تصوت وهو بره بيلطم ويقول انا السبب انا السبب.
  5. مرة واحد صعيدي سافر باريس يشتغل على تاكسي فركبت معاه واحدة عريانة فطول الطريق قاعد يبص من المرايا عليها لحد ما الست العريانة زهقت وقالتله انت اول مرة تشوف واحدة عريانة قالها لا بس هموت واعرف هتطلعي الاجرة منين.
  6. مرة واحد بيحشش اتقبض عليه فالضابط ساله قاله ساكن فين قاله ساكن مع اخويا قاله لا المكان اللى انت ساكن فيه ده فين قاله مع اخويا قاله طيب اخوك ساكن فين قاله معايا اخر ما زهق منه خالص قاله طيب وانتوا الاتنين ساكنين فين قالهم ساكنين مع بعض.
  7. اوحش احساس ممكن يمر على حد فينا انه يزعل قبل الغداء وبالاخص يوم الخميس بيبقي نفسك تاكل ممن ريحة الاكل بس خايف ان الزعل يبوظ.
  8. اياك انك تجيب واحد مش بيفهم فى الموبايلات يصورك يفضل ماسك الموبايل ربع ساعة وانت وشك اتجمد من الضحك والانشكاح وفى الاخر يقولك هو الزرار فين بتاع التصوير.

يعد موقعنا من المواقع الاشهر والتى تقدم الكثير من اجمل نكت مغربية الرائعة والمميزة تعرف على الكثير من اجمل النكت الرائعة والتى نقدمها اليكم على اكبر موقع موقع ابو صلاح للنكت

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *